Etiketter

fredag 30 september 2011

miljöbeskrivning

Miljöbeskrivare Sovay.

Det är ofta rätt så soligt där Sovay är. Dom är oftast på en landsväg där Sovay plundrar häst och vagn patruller, då är det oftast natt när hon plundrar dom.

Ibland är dom i stora hus, Sovays hus var jätte stort och hon hade även en jätte stor trädgård med massor av arbetare. Det är mycket grönt där Sovay bor, jag kan tänka mig att hon har en massa växter och blommor i sin trädgård.

Dom är i London och där är det ganska varmt tror jag, eller så regnar det. Många grusvägar har vi också stött på.


Plus:Plus är att dom just nu är i London, det är en häftigt stad tycker jag. Det är många stora hus, nästan som slott, det är häftigt för man tror kanske att förr i tiden så fanns det bara små hus, men det gjorde det inte.

Minus:Minus är att det är så många människor som kommer in i bilden lite då och då, man har lite svårt att komma ihåg vem som är vem, dom vi får möta kommer från lite olika ställen och då är det svårt att komma ihåg var och vem alla kommer ifrån.

Intressant:Intressant är hur det ser ut i den skolan där hugh blev avstängd från, den har dom inte pratat så mycket om, jag skulle gärna vilja veta hur det ser ut i den skolan. Och hur det ser ut hemma hos han mannen som Sovay plundrar tillsammans med, han kanske är rik med tanke på att han har plundrat i så många år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar