Etiketter

måndag 13 januari 2014

Utvärdering

Jag tycker att min grupps idrottslektioner gick bra. Vissa gick mer bra och vissa gick lite mindre bra. Men det kan ibland också va pågrund av eleverna som inte lyssnar. I alla fall, så det jag tycker gick bra var att dom flesta tyckte vi gjorde rätt så roliga grejer. Vi hade mycket blandade aktiviteter, och det var jätte bra tycker jag. Det som gick mindre bra va kanske då de att vissa inte lyssnade och då fick man alltså förklara en gång till för att dom inte förstod någonting när dom skulle börja med en aktivitet. Det som vi kunde gjort bättre är väl kanske att vi skulle varit lite strängare. Fast det hade kanske inte hjälp.. Annars så tycker jag att allting gick super bra. Och jag tyckte också det var jätte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar